پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 161516
درياچه‌اي که غيب و ظاهر مي‌شود + تصاوير
تاریخ انتشار : 1394/02/29 07:48:39
نمایش : 994
در يک پديده عجيب علمي يک درياچه به طور ناگهاني خالي از آب مي‌شود و باز پس از گذشت مدت زماني غير مشخص لبريز از آب مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کارشناسان سرانجام دريافته‌اند علت ناپديد شدن و پيدا شدن هر سال آب درياچه اورگان که سالها به عنوان يک معما باقي مانده بود يک لوله زير زميني از گدازه‌هاي آتش فشاني است که سبب مکش آب به داخل زمين شده است.

 
گفتني است، زمين شناسان در تحقيقات خود دريافته‌اند وجود آتش فشان‌هاي فعال زير بستر اين درياچه سبب تخليه و تبخير سريع آب شده است.

در حال حاضر با فرو رفتن کامل آب اين درياچه اهالي بومي اشياء عجيب و غريب مانند قطعات خودرو، موتورسيکلت و نيز ساير اشيا را در لابلاي انبوهي از گل پيدا کرده‌اند.
 

در عين حال در يک نظريه کارشناسي باور نکردني کارشناسان زمين شناسي ادعا کرده‌اند آب وارد شده به جريان‌هاي زير زميني دوباره در اثر تغيير مسير آتش فشان به سطح زمين باز مي‌گردد و درياچه دوباره مملو از آب خواهد شد.

کارشناسان هنوز نتوانسته‌اند محل تجمع آب درياچه اورگان را پيدا کننده‌ اين درياچه در قاره آمريکاي شمالي و در نزديکي ناحيه نوادا قرار دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html